Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Har det lååångsamt.

Av Nina - 19 maj 2013 12:50

Jo här händer inte så mycket men jag skriver lite ändå mest för att jag har så tråkigt. Har inget att göra idag och bara går och väntar och väntar känns det som. Mest på att juni ska komma så att vi får flytta till huset. Jag har packat ned allt kul och nu sitter jag hemma på nålar och rullar tummarna.


Har skaffat mig en drakby på datorn med drakar som måste skötas och odlas mat till, men hade ju varit trevligare med en egen trädgård... Har redan läst ut alla böcker jag tog hem över helgen och nu sitter jag bara och hänger över datorn och flippar runt.


I fredags fyllde Anton år så då var vi på resturang (La copita) och åt jättegott och sen var vi hos Antons syster ett tag och då gick ju några timmar till, men nu är det tröögt igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom det här? Någon som har några bra fördriva tiden tips? Jobba funkar ganska bra men det kan man ju inte göra jämt heller.


Nu verkar det som att det blir korvgrillning vid Transåssjön vid tre så då kanske jag överlever helgen ändå.

Tror att jag ska försöka packa en flyttkartong till så länge. Böckerna i bokhyllan får ryka. Det får väl se lite tomt och ödsligt ut ett tag bara jag slipper vara så rastlös. ;)


I fredags fotade jag en maskros och det var ju kul en stund... 

 
 
Fröken

Fröken

19 maj 2013 13:28

Vad kul att du bloggar igen! :) Du kan göra fotoalbum, scrapboka, blogga, läsa böcker, se på filmer, baka, pyssla, pussla, skriva brev till mig (hihi), ja listan kan göras låååång. Hoppas du hittar något som passar och att tiden går fort (det gör den tycker i alla fall jag...), så ni får flytta in snart!

http://www.mittlivsomfroken.blogg.se

Nina

20 maj 2013 20:33

Tja, idag har jag jobbat lagat mat och nu ska jag se på film så jag jobbar på det. :)

 
Ingen bild

Carsan

31 maj 2013 07:07

Snart Nina snart, du får börja kolla på en serie som det redan finns en massa säsonger av. Åk på loppisar och skaffa grejer till huset m.m men nu är det väl i morgon ni får tillgång till det? Ihhh ihhh ihhh

Nina

4 juni 2013 13:52

HA ha, ja idag känns det onekligen bättre. Tog ditt råd och distraherade mig med lite filmtittning i våntan på. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards