Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Torsdag

Av Nina - 25 juli 2014 14:19

Jag vet inte om det var för att det inte är sesong eller för att någon mer redan gått på samma ställe, men mer än två ynka blåbär hittade jag i alla fall på min blåbärsletarprommenad igår.

Resten av dagen var för varm för att få något gjort överhuvudtaget så jag ägnade mig åt min favoritsysselsättning, sova på olika ställen och ta fika raster lite där emellan. :) På kvällen blev det i alla fall lite skrubbat i trappan innan läggdags. :)

 
 
Ingen bild

Fröken M

25 juli 2014 21:04

Var i hela friden var du då, Nian? För visst är det blåbärssäsong i år!!! ;)

Nina

26 juli 2014 00:42

Jag kunde inte hitta några så jag blev rätt snopen får jag erkänna massa ris men inga bär. :( Får nog leta på flera ställen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards