Alla inlägg under december 2013

Av Nina - 26 december 2013 12:55

Förra nyåret skrev jag den här listan på vad jag hoppades skulle hända under det nya året. Jag kan väl bara konstatera att jag inte blev besviken!

2013 vad kommer hända?
Förmodligen:

Pengasparande (på sätt och vis har jag både sparat och slösat, har ju egentligen aldrig varit så fattig som nu, på pengar...)

Dalarnabesök ( jo jag är ju här nu)

Flitigt arbetande (Ja, jag har hunnit med en hel del även om jag alltid önskar att jag skulle hinna åstadkomma ännu mer.)

Påhälsning någon? (Har fått massa finbesök i år av både familj och vänner. :)

Läsning i massor (läst en hel del, bäst är nog " nyckeln" som jag läser just nu!)

Träning (hoppas jag) (ganska ok på våren när jag fick sällskap av Sofia och Malena. Hösten blev det inget på grund av kursen jag läst och bristande karaktär.)

Bilbo måste ses (Vilken menar jag? Den nya vill jag se med Anton innan nyår.)

Se Johan Glans Live på Göteborgsoperan (Förutom att det inte var på operan märkte vi när vi blev stoppade av portvakten där och fick springa genom hela Göteborg till konserthuset så ja vi såg honom och han var sjukt bra!

Andra delen av hungerspelen måste komma som film! (Det gjorde den och jag fick se den med bästa biosäklskapet!)

Cedervall får ta och släppa en ny bok (Den var tyvärr inte mer än ok, onödigt väntande)

Kattklappande i massor (kanske att vi ska lyckas klippa klorna med i år)(check)

En pangsommar så man kan bada!(ganska bra blev något dopp i alla fall)

En hel del bilande hit och dit - bilsemester? (Till och från jobbet och Dalarna men ingen bilsemester för jag ville hellre vara hemma! :)

Få till en ny spelkväll med Boråsgänget (check)

Titta på en massa onödiga tv-program och komedier (check)

En hel del tid framför datorn (check fast kanske mer med mobilen nu. :/)

Husvisningar i år med och så får vi se vart det leder... ( Jepp och det ledde precis dit jag ville. Ett eget hus! Det är utan tvekan det största som hänt under 2013. :D)

Ovido - Quiz & Flashcards