Alla inlägg under september 2004

Av Nina - 14 september 2004 13:56

Sitter i skolan (som så många gånger förr) efter en jätte uttömmande redovisning med Åsa i historia. Alla var så bra förberedda, inte...Sitter och väntar på att Fc ska funka igen så att jag kan göra mig av med mitt arbete som har tyngt mig den senaste tiden...=P Sen ska jag ner på stan och handla upp mina sista pengar på en present till mamnsen...körde lite i morse också men det var inget större action inga överkörda cyklister den här gången...men fickarkering hu så läskigt...måste börja skriva på min bok också om den ska bli klar i tid...japp det var läget dagen får en tvåa av 5 inte allt för dåligt för att vara mig alltså....=) Japp det var den dagen.

Av Nina - 1 september 2004 13:38

Oj oj oj nej det är det verkligen inte...
Varför är jag född som elefant i människokropp?
I morse började allt med att jag (oavsiktligt) hällde ut alla mina choklad flingor över köks golvet... Sen fortsatte allt i samma stil hela dagen... Folk bokade in mig när jag hade viktigare saker för mig som att fjäska för barn t.ex Sen var det historie läxan...som bara den var en stor kattastrof i sig...hade jag vetat bättre hadde jag gjort den hemma eller snabbt som attan...men jag satt där och var arg för att jag var en elefant och för att folk pratar om saker som påminner en om saker som man helst vill glömma bort...Växlande humör...( och då menar jag otroliga humörs svängningar) först var jag som sagt arg...sen blev jag bara ledssen sen blev jag jätte stressad och efter det kom tröttheten smygande, tätt följt av denna jobbiga flamsighet som ingen av mina stackars baskompisar tycks upskatta...sen blev allt bara skit och nu vill jag bara hem...Jaja på lördag ska jag i alla fall bugga med hjälmen...STOR ÅNGEST med andra ord allt är som vanligt.
Hej hopp!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards