Direktlänk till inlägg 24 juli 2014

Onsdag

Av Nina - 24 juli 2014 21:40

Igår gjorde jag färdigt mitt decoupage-projekt. Blev riktigt nöjd faktiskt. Tänkte jag skulle ha den i min läshörna men där håller jag ju på och fixar med trappen till vinden nu så de får stå i bokhyllan så länge. Tyckte det var gulligt med hyllkoden för barnböcker och kunde inte låta bli att köpa på panduro när jag kom på idén.

Resten av dagen blev fixardag, städade undan och fixade paj för sen kom Marlena och tjejerna på besök. Kul att de kommer hit och leker lite med mina gamla grejer! Presenter fick vi också. Anton fick en teckning och jag fick detta fina halsbandet. Så sött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards