Alla inlägg under mars 2010

Av Nina - 18 mars 2010 19:04

Lider brist på gröna fingrar. Men som mamma säger man måste ju prova sig fram. Än så länge så är ju de skrumpna blommorna gula så lite lyser de ju upp i allt det gråa. Synd bara att de antagligen kommer att trilla av innan påsk. Men jag får väl ge mig ut och plocka lite påskris, det borde katterna gilla med fjädrar och löv och allt. Ska bara fundera ut vart det är så lite snö att det går att komma åt en björk utan att bli dyblöt. Försökte förklara för mamma vilka blommor det var jag hade försökt göra påskgrupp av. Inte så lätt efter som jag bara vet hur de ser ut och inte vad de heter. De var ju fina i alla fall. Någon som har ett bud, eller vet vad de gula blommorna heter?       

Av Nina - 18 mars 2010 19:00

En jag känner har hamnat på helt fel ställe och utan tillräckligt med pengar att kunna ta sig hem på egen hand. Tänker på allt hemskt som skulle kunna hända och hoppas att det löser sig på något vänster ändå. Fy vad hemskt.

Av Nina - 13 mars 2010 10:07

Den här veckan har det inte hänt mycket och det kommer det med all sannorlikhet inte att göra i helgen heller. Skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards