Alla inlägg under juli 2011

Av Nina - 24 juli 2011 19:14

Förra helgen var jag hemma i Dalarna för en intensiv visit. Jag plockade upp min gamla brevkompis Nina på vägen och sen åkte vi hem till Jenny och borlänge för att spana in hennes mysiga nya lägenhet. Var ute på stan en sväng och kikade på buset också. Lördagen var uppbokad för bröllop och det var en kompis från gymnasiet som gifte sig. Var kul att få se alla gamla kompisar från tiden på falu fri och det var härligt att se att brudparet verkade ha det så fint ihop. Många fina tal och nästan så att jag grät en tår för att det var så rörande alltihopa. Här kommer bilder från vigseln vid Sunborns kyrka. Bilderna från själva festen blev av någon anledning allt för suddiga.


      Efter det blev det inte mycket mer tid över mer än till att äta frukost med mina föräldrar hemma på verandan i Kyna och sedan jäkta vidare hemmåt för att hinna tillbaka till arbestveckan. Men det var trevligt att ta lite minisemester och komma hem till bekanta trakter igen. Nu inväntar jag bara på et bra tillfälle för att min och Antons minisemester ska bli av. Till Dalsland är det tänkt. Spännande att se vad vi hittar där.  

Ovido - Quiz & Flashcards