Alla inlägg under december 2006

Av Nina - 8 december 2006 14:15

Hej hej, hallå dagboken!

Det är alltid lika intressant att skriva skolarbete om bibliotekslagen och dess inverkan på inköpspolycis och hur bibliotekarierna sedan faktiskt väljer ut medier, men...

nu är jag färdig för idag och jag tänker inte sitta kvar i denna sedan några timmar tillbaka ödelagda datorsalen på HB. alla andra gick hem och gav upp och jag blev ensam kvar. Fick en kram idag i alla fall, så jag är nöjd =) Ikväll kommer therese med tåget och hälsar på. Ska bli kul att få höra lite skvaller hemmifrån och på lördag blir det inflyttningsfest hos Sussie. Kul kul och alla kommer =) sen är det bara en vecka kvar tills jag ska leka tomte på posten. Har fått ett nytt öknam nu också det är inte illa då är jag ju nästan ökänd på posten och det kan med lite tur få väldigt possitiva konsekvenser.

så för alla som inte vet det så lystrar jag ny mera även till smeknamnet Cardigan =)

Sen jul och sen frankrike men det vill jag hellst glömma bort.

Don't worry be happy!

Nu ska jag gå ner och se om jag har behörighet att komma in i klassrummet med den stora blanka svarta underbara flygeln. Det är kärlek vid första ögonblicket det!

Ses vänner! Och alla dumma med antar jag!

Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards