Alla inlägg under november 2006

Av Nina - 26 november 2006 14:12

Var på fest igår och såg erotisk ut...eller såg ut som en hora... I vilket fall. Det var kul i alla fall stundvis. Alla ville pussa på mig och fjanten var inte där. Gömde mig i min egen värld stundvis. Jag menar vad ska man göra när alla är kära i mig. Fattar de inte att jag är konstig och vill göra "utflykt från en tyst planet" (C S Lewis) och bara glömma? Jag blir så trött på allt ibland. Saknar mina glamla vänner. Finns ingen att prata med. Borde jag flytta ihop med sofia? Borde jag välja kollegie 2 eller 3? Borde jag ge upp allt det här? Vem kan svara?







Ingen

Av Nina - 17 november 2006 14:11

Allt är skit och jobbigt just nu.

Men det skiter jag i!

Don't worry be happy!

Jag klarar mig ändå för jag är så bra!

Bara jag får klaga är jag nöjd! och sen ska jag sluta att göra saker som jag inte vill för det är bara dumt. Jag ska sluta vara överdrivet snäll. Vill inte vill inte vill inte! Dumma frankrike dumma allt!

DON'T WORRY BE HAPPY! =)

Av Nina - 5 november 2006 14:09

Hej hallå dagboken!

Igår hände en otäck sak! Jag blev galen! satt och deppade en lördag kväll över att inget hände och att inga kompisar eller ens mor och far hörde av sig för att prata. Det var då jag borde ha insett att jag faktiskt kunde ringa någon själv istället för att tappa greppet totalt. satte mig ner för att plugga och tänkte att en mugg te skulle ju vara en mysig tröst i all självömkan. Sen slog en konstig tanke mig. Det skulle vara gott med mer te! Dricker ännu mer te och tänker att om man dricker riktigt mycket te så kanske det händer något spännande. Tänk om jag dör av teinförgiftnig då skulle de allt ångra att de inte hört av sig! Tvingar i mig 9 muggar (räknade tepåsarna sen) och blir lite varm och inbillar mig att jag fått lite feberyra. Sen blev jag kissnödig och då var det inte roligt längre. Så jag sket i läxorna lade mig och kunde inte sova. Läste en massa i Johanna Nilssons bok istället. När jag vaknade imorse kände jag mig rätt ynklig men jag kunde inte låta bli att skratta åt hur dum jag är! Jo då så den här dagen kommer jag alltid att minnas som dagen efter dagen som jag blev galen!

Barn prova inte detta hemma! Det är bara dumt!

Ovido - Quiz & Flashcards