Alla inlägg under mars 2005

Av Nina - 24 mars 2005 14:01

Tja när man började i trean efter lovet kunde man ju ändå skymta ljuset i slutet av den mörka tunneln. Men nu...är jag bländad! Öppningen bara vräker sig över mig och paniken kommer smygandes med sina svarta tassar. Vad gör man när man bara har en kurs kvar att läsa fram till sommaren? Oj oj oj... Tänk om man kunde göra något roligt. Då ska jag förklara en sak för er det finns små metallföremål som är platta på ena sidan och runda på den andra, sen finns det de som är platta och fyrkantiga av papper (givetvis av varierande storlekar) som någon dum person uppfunnit bara för att ställa till det för mig. De kallas PENGAR och till dem vill jag bara säga: LÅT MIG VA! eller nej vänta nu, jag borde skaffa ett jobb. Men snart är det slut på allt och då är jag fri som en vildgås. solen skiner det är påsk. Kan det bli bättre?



















(nej tror inte det)

Ovido - Quiz & Flashcards