Alla inlägg under maj 2007

Av Nina - 15 maj 2007 14:48

Jaha idag är det fint väder och jag måste sitta inne och läsa någon annans fjantiga magisteruppsats. Men jag ska läsa den fort, knappt titta på vad som står sen ska jag gå ut i solen. Det är sä skönt att det snart är sommarlov nu. Det är bara tre veckor kvar sen måste jag inte vara här mer om jag inte vill förstås. :P Var hos Anton och såg melodifestivalen i lördags. Oj var det fel låt som vann eller? Men det var trevligt med sällskap i alla fall. Sen var det bara att gå vidare dagen efter och så blev jag medlurad på tv-spelskväll av Thomas och Robert. Kul när det händer saker. Gissa om jag kommer att vara sjukt uttråkad när jag och Plaskeby blir klara med våran B-uppsats, men jag kan ju inte förneka att vi är ett bra team som är klara en vecka före alla andra :P så nu är det bara i princip att invänta slutseminarierna. Tjoho. Men varför skriver jag här min fjant när jag vill ut? nu tar det ju bara längre tid så jag ska sluta nu. Ha de bra alla vänner så ses vi snart!

Ovido - Quiz & Flashcards