Alla inlägg under februari 2014

Av Nina - 16 februari 2014 10:44

Har haft en lugn och skön alldeles lagom helg. Slutade tidigt i fredags och det var skönt att få lämna det rådande kaoset bland alla böcker på nya lilla skolbiblan. Känner av att jag kommit upp i heltidsjobb igen och vila har varit extre skönt. Har dessutom sovit dåligt på sistone pga ett svårt val på jobbet. Men nu har det löst sig så nu kan jag sova igen.

Igår fredags var det ju allahjärtansdag så jag stack till Coop och handlade lite presenter och färg till källaren. När jag kom hem hade jag fått ett fint kort i brevlådan från Hanna och Anton hade köpt semla. Han fick rosor och en tidning av mig.

Igår målade vi det mesta i källaren, vi har lite finlir kvar men det ska bli skönt att få bort allt täckpapper och grus från golvet snart. Ser helt ok ut med tanke på att det är första gången jag putsat eller målat en vägg. Har ju haft god hjälp av Pappa, Sofia och Anton som tur är.

Idag bär det snart av till affären för den sedvanliga veckohandlingen så får vi se om jag kanske hinner baka något innan Jack och Malena kommer med tjejerna på söndagsfika.

Ovido - Quiz & Flashcards