Alla inlägg under januari 2013

Av Nina - 1 januari 2013 17:59

Nu är det ett nytt år igen och dags för nya saker att komma. Ganska spännande och svindlande att tänka på vad som ska komma att hända 2013. Än så länge fins ju inga särskilda planer åt minstone inte längre fram än till februari, men man kan ju alltid drömma och hoppas.


2012 kändes som ett fullspäckat år när massor hände, blev ju gudmor, fick fast jobb och var ute och reste både till Irland och Barcelona för att kompensera några händelselösa år. Blev ficktjuvad och fick krångla en massa för att ersätta det som försvann. Äntligen har jag slagit till och köpt mig en ny digitalkamera. Gissa om jag saknade att kunna ta kort när jag inte har någon! När jag var hemma i Borlänge i julas blev det inga kort tagna, men det var ju trevligt att vara där och bara njuta av semester och att träffa gamla kompisar, familj och Algot som blivit riktigt stor sen sist. Förra året fortsatte jag också att kära ner mig massor av hus som jag velat flytta in i med en gång. Vem vet vad som händer i år?


Nyårsafton firade vi i alla fall uppe hos Jack och Malena som bjöd in till riktigt nyårsmys med god mat trevligt sällskap och roligheter. Nyårsraketerna var nog barnens favorit med tanke på hur de studsade omkring upp och ned ute på gården när det small. Senare på kvällen blev det sällskapsspel och förstås inskålning av det nya året. Det var en trevlig kväll. :)


 

Gott nytt år!


2013 vad kommer hända?

Förmodligen:

Pengasparande

Dalarnabesök

Flitigt arbetande

Påhälsning någon?

Läsning i massor

Träning (hoppas jag)

Bilbo måste ses

Se Johan Glans Live på Göteborgsoperan

Andra delen av hungerspelen måste komma som film!

Cedervall får ta och släppa en ny bok

Kattklappande i massor (kanske att vi ska lyckas klippa klorna med i år)

En pangsommar så man kan bada!

En hel del bilande hit och dit - bilsemester?

Få till en ny spelkväll med Boråsgänget

Titta på en massa onödiga tv-program och komedier

En hel del tid framför datorn

Husvisningar i år med och så får vi se vart det leder...


Tja förmodligen kommer allt att vara sig rätt likt med andra ord. En hel del att se fram emot!

Eller vard säger ni? Vad har ni på gång i år?

Ovido - Quiz & Flashcards