Alla inlägg under januari 2012

Av Nina - 28 januari 2012 00:05

Ikväll var det överasknings-avtackningsfest för en kollega på jobbet. Vilken chock att komma hem i godan ro för att snart upptäcka att alla arbetskamraterna hoppar fram bakom soffor och runt hörnen! Har haft en helkul kväll och har ont i skrattmusklerna. Det bjöds på god mat, skönsång och trevligt sällskap.


På vägen hem tror jag nog dock att kombinationen nattkaffe och nya supercoola spellistan på spotify gav någon form av sjuk snedtändning. Jag borde vara trött men jag känner mer för att gå ut, leva busliv och dansa till gryningen. Kan vara värt att komma ihåg nästa gång jag faktiskt ska ut men saknar rätt party-feeling. Intressant. Bara ett ord till... Woho! :D

Av Nina - 16 januari 2012 20:24

  

 Hade en fin dag i Göteborg i lördags. Åkte skridskor på heden, skvallrade, firade och åt paj med Sofia och Maria. Mycket trevligt var det. Måste göras fler gånger! :)


Av Nina - 8 januari 2012 22:50

Jag och Anton har börjat simma nu och det var riktigt skönt. Ännu har jag inte fått någon dunderhuvudvärk eller ens träningsvärk som jag annars brukar så snart jag börjar träna. Kanske vågar ta i ännu lite mer nästa gång och sen ska det väl inte dröja innan jag kan gå på Body Combat med. Det är tur att jag har någon som drar mig med annars skulle det aldrig bli av. Nu längtar jag nästan lite till nästa gång. I onsdags fick jag nya friskvårdskuponger från jobbet så nu får jag ju lite extra hjälp på traven. Inte dumt. Nytt år och ny toppform är målet.   

Av Nina - 7 januari 2012 21:40

Här kommer ett gäng blider från min nya kamera. Är så glad att jag har en kamera igen och nu när jag äntligen fått lite ledigt så har jag hunnit med att pröva lite extra och ladda upp bilderna med.   Rebecka och Algot på julafton.


Min Nillan.

      Antons Hansi.


  Livia fyller 3 år.


Ovido - Quiz & Flashcards