Alla inlägg under juni 2008

Av Nina - 3 juni 2008 20:15

Ringde A idag och kom fram till att jag gillar att älta saker som jackan jag aldrig köpte i Paris och lampan som han lagt in sitt veto på eller eventuellt förpassar till förrådet (i den fortfarande icke befintliga lägenheten). Men man kan ju inte gå runt och älta hela tiden så därför har jag kommit på ett annat tidsfördriv som gör mig gladare, nämligen att planera saker. Att göra detta med A på tråden gör bara det hela ännu trevligare. Dock hittade jag inget papper att skriva upp planerna på eftersom flyttstädningen och nedpackningen av alla saker redan är i full gång i min lägenhet, som ser ut som ett bombnedslag. Så därför skriver jag dem här istället i väntan på att papperen ska komma fram igen, väl hemma i mellansverige. Dessa planer är alltså följande:


  • Åka vattenskidor
  • Ro till Ornässtugan äta glass och se på Gustav Vasas olycksamma gömställe.
  • Vindsurfa
  • Gå på Framtidsmuséet
  • Se Jussi Björlingsmuséet (veto varning)
  • Bada i Dammsjön
  • Åka till Rättvik
  • Spionera på brorsans hus
  • Cykla till Liljan
  • Ha picknick
  • Fira midsommar
  • Försöka klura ut var det finns en grotta som man kan åka in i med en liten båt och sedan utföra detta.
  • Besöka den märkliga medeltidskyrkan som finns på obestämd ort.
  • Och sist men inte minst kanske bara göra ingenting en dag.

Ovido - Quiz & Flashcards