Alla inlägg under oktober 2014

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförinnan hade vi spelkväll hos oss med två andra kompisar.

Annars är det mesta jobb just nu. På fredag inviger vi skolbiblioteket på skolan där jag jobbar extra och nästa vecka ska jag börja hålla i filmarskola för barn på biblioteket och det ska bli väldigt kul. Då är det ju sportlov, så då blir det barnteater och återvinningspyssel att ta hand om med.

Snart är det nordiska biblioteksveckan och då ska jag boktipsa för publik på fyra olika ställen. Sen har vi en barnboksförfattare som ska komma på besök i December så vi måste hinna introducera författaren för klasserna, de ska få komma på spökmorgon hos oss en månad innan för att sätta stämningen.

Sen är det ju allt det där vanliga med böcker som ska köpas, fixas, lånas, lämnas, lagas och sorteras...

Nu när allt är nedskrivet ser det ju helt galet ut, men jag gillar mitt jobb! :)
(Kanske lite för mycket ibland?)

Ovido - Quiz & Flashcards