Alla inlägg under februari 2009

Av Nina - 27 februari 2009 10:15

Så har jag blivit utmanad av moa och det kan kanske vara lite kul att svara.
Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du? Nina
2. Ett ord på fyra bokstäver:Natt
3. Flicknamn: Ninni4. Pojknamn: Nicklas
5. Yrke:Napprapat
6. Färg: neon grön
7. Klädesplagg: nätstrumpbyxor
8. Mat: nötfärsbiffar
9. Sak i badrummet: Neccesär
10. Plats/stad: Norrköping
11. En orsak att vara sen: Noshörningsattack
12. Något man skriker: Nej!
13. Film: Nottinghill
14. Något man dricker: Necktar (om man är ett bi)
15. Band: Neverstore
16. Djur: Nyckelpiga

17. Gatunamn: Norra träng-allén
18. Bil: Nissan
19. Sång: No cheap thrill (Suzanne Vega)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Nacksving

Jag utmanar: De som känner för att anta utmaningen.

Av Nina - 19 februari 2009 14:42

Sitter och testar hur man gör för att skriva i bloggen. Ska göra en istruktion för pensionärer som vill blogga i min skoluppgift och man måste nästan göra det samtidigt som man skriver ner och förklarar. Det är svårt att förklara för annars bara gör man ju. Vi har i alla fall fått det i uppgift i skolan och jag ska spela in en istruktionsfilm med ett program som jag lärde mig igår. Roligt är det. Jag gillar verkligen denhär support kursen. Det vore ett kul sätt att göra en sökguide på. Synd att vi fick tilldelade målgrupper och att det måste handla om data... Men kul är det. Snart ska jag väl gå in i köket med mitt headset och spela in :)

Av Nina - 16 februari 2009 13:05

Inte mycket som händer här i Skövde. Det finns inte mycket att skriva om.

Jag pluggar mest och jobbar. Har börjat träna igen och har haft världens träningsverk. Går det att dö av träningsverk? Bakade semlor igår och skall bjuda Antons mamma och pappa i eftermiddag. Händer inte särskillt mycket av intresse at skriva i bloggen. Men det kanske är et bra tecken på att livet är stablit eller?

Ovido - Quiz & Flashcards