Alla inlägg under februari 2007

Av Nina - 23 februari 2007 14:41

blev det.

Ikväll kommer min brevkompis från lund hit och hälsar på.

Har skrivit till henne i halva mitt liv kom jag nyss fram till.

Är jätte nervös övre att träffa henne, men set blir nog spännande. måste städa en massa nu och byta lakan. och göra iordning tills hon kommer.

Av Nina - 20 februari 2007 14:40

Je l'adore! :D

Wiiiiiiii!

Av Nina - 15 februari 2007 14:38

Hej hopp!

Fortfarande glad vad kan det vara för fel på mig? Det är något som inte stämmer! Men jag ska inte klaga. Anton var här igår och åt glace au four. Drygt att vispa maräng utan elvisp men vad gör man inte? Det är ju allmänt kännt att vägen till mannens hjärta går genom magen. :-P Och jag tror allvarligt att det fungerade ;-) Listig jag! gissa om vi var mätta sen! Orkade inte ens smaka på chokladen som han hade med åt mig...har fortfarande kvar glace au four och choklad och ingenting att göra idag så jag misstänker att det kommer att sluta illa... Fast jag ska ju träna ikväll ändå så det spelar väl ingen roll. I alla fall så gick han nyss, hade lektion saknar honom redan kär, glad och galen! :-D L for LOVE

Av Nina - 11 februari 2007 14:36

Solen skiner och jag vaknar och är obeskrivligt glad. Det är rätt konstigt eftersom jag vet att jag kommer att vara tvungen att sitta inne och plugga skiten av mig i två dagar framöver. Men å solen skiner och det känns som om det är första dagen på sommarlovet och att man kommer cyklande i backen ner från häxvägen och får syn på solglittret i sjön. Längtar hem nu. Jag vill att det ska bli sommar! Saknar mitt Piano men nu har jag ju snott en gittar så jag håller på att träna att spela på den nu :) kan redan spela ta mig till havet. Jag älskar solen har inte sett den på evigheter blir så glad :D Nej måste plugga men jag har en känsla av att gladheten inte kommer att gå över minns inte när jag var så glad sist vet ju inte ens varför men det är bara att tacka och taemot. Jag är Glad idag! Lyckorus!  

Av Nina - 2 februari 2007 14:32

18:47


En sån dag! Idag har det varit en sån där dag som börjar helt normalt med att väckarklocka ringer och man tänker (kanske inte allt för oväntat) jag vill sova en timme till. Så det gjorde jag, för jag hade tid till det struntade i att plugga till seminariet bara. Sen for jag till skolan med min cykel i den alltid lika (för att vara optimist) fuktiga boråsluften. Seminariet fortflöt och det är här de konstiga sakerna börjar att hända. Jag pratar och säger fakstiskt en del riktigt marta grejjer så där så att alla stannar upp och tittar på mig och tänker: " Hon måste vara en riktigt smart tjej, varför har inte jag tänkt på det" Det var konstigt eftersom jag inte läst så mycket alls. Sen tog seminariet slut och det var också skummt eftersom dessa seminarier alltid brukar hålla på alldeles för länge. Då gick jag till biblioteket och letade upp Anton som satt och pluggade (jätte konstigt). Sen skulle vi cyckla till halens lagerbutik för att köpa en fåtölj till mig, men vi tog en ny väg och hamnade på en massa konstiga ställen. Kom dock fram tillslut och hittade min fåtölj. Bara 250 kr (kostigt) fast sen var ju färgen också rätt ja hm ni förstår nog... Sen skulle vi få hem den också och som tur var så hade jag en jätte smart idé om att det skulle funka att lägga fåtöljen över cykeln och det funkade ju i princip. Lite svårt att styra bara (drog extremt mycket åt vänster/höger/vänster/höger) och lagom underbart att det började regna mer och mer på min oinplastade fåtölj... Så där gick vi jag föst med min cykel och fåtöljen ovanpå (fnissandes som en tok). Alla tittade så konstigt på oss. Anton med sin cykel nån meter bakom och det vete gudarna vad han tänkte. Det är långt att gå med en fåtölj på en cyckel i spöregnet, ovasett hur långt det är och när vi äntligen kom hem var jag mer än trött. Lagade mat och diskade sen tittade vi på mr Bean (han om någon är konstig) i min gamla soffa. Ingen ville sitta i den nya fåtöljen fast den inte lutar.

Ä'nt'é könstut!

Ovido - Quiz & Flashcards