Alla inlägg under mars 2007

Av Nina - 6 mars 2007 14:45

Tänka sig att man kan bli så glad av en tandborste. :D

Det har varit en perfekt dag idag. Anton var här imorse för han ville inte cyckla hem i regnet igår. Det blev sen frukost sen gick vi till skolan. Jag hämtade ut min tenta och hade fått godkännt på den. Sen lyckades jag få upp låset till min cykel som kärvat fast igår så att jag var tvungen att gå hem från skolan. Är inne på tredje låskedjan nu... alla rostar sönder. Sen var jag hem sov lite och kollade på vad de har för kurser på högskolan dalarna. Har bestämt mig för att läsa distanskurser sen så kan jag göra vad jag vill och bo vart jag vill. Var och tränade street dance på kvällen och det är en riktigt kul korreografi fast jobbigt, så att man blir sådär härligt trött och avslappnad efteråt.

Men nu till själva grejen. Letade efter aceton i badrummsskåpet och gissa vad jag hittade? En tandborste eller rättare sagt två min och Antons. Nu börjar det bli allvar. :D Har gått runt och varit glad på grund av den tandborsten en hel dag. Det kan ju inte vara så att man råkar glömma en tandborste i någos badrummskåp bara sådär. Glad idag jag. Saknar sol och sommar men vad är väl det jämnfört med detta. Så nu ska jag gå och borsta tänderna och sen läsa lite Harry Potter det var alldeles för länge sedan. En helt underbar dag.

Av Nina - 3 mars 2007 14:43

Vaknade idag och såg att det var sol.

Blev så glad så jag skyndade mig att ställa mig i duschen för att kunna gå ut och gå en sväng efter frukost. Det var korkat av mig jag skulle så klart skitit i att duscha och äta frukost för nu är solen borta. Den vanilga gråa himmelen breder ut sig igen. Jag blir så trött på det här tråkiga vädret! Jag vill ha sol och sommar nu! Antingen kan det vara sol eller så får det åska så blixtarna sprutar från himlen tycker jag. Trött på vardag! Jag vill ha lov frihet och massa saker att göra. Men ok det är bara mars, april och maj kvar. Jag längtar men är livrädd på samma gång. Jag bli å matt. Drömde att jag rodde omkring på sjön badade och surfade inatt. I love ösjön 4-ever!

Ovido - Quiz & Flashcards