Alla inlägg under februari 2005

Av Nina - 28 februari 2005 13:58

En sån dag! Den började redan tidigt tidigt på morgonen och fortsatte ända fram till midnatt. Själv vaknade jag väl vid sådär en halv sju på morgonen för att jag inte kunde sova mer. Jag fick en sån där konstig känsla av att halka och så rycker man till och märker att man drömt. Sen var det frukost och övningskörning till sågen med pappa och sen hem och in till stan igen och sen en halvtimmes körlektion som gick bra trots allt. Sedan vidare till sturegatan 5 och samhall där jag har varit stammkund hela början av det nya året. Så där satt jag och väntade på min uppkörningskontrolant och skakade av skräck. Tillslut kom han och jag blev fick jag köra iväg. När jag sen rullade in på parkeringen utanför samhall hade jag hjärtsnörp och och andningssvårigheter. Jag vred av nyckeln och kontrolanten vände sig om.
”Jaha...” tusen tankar virvlade runt i min lilla skalle. inte en gång till!
”...då får jag grattulera till körkortet!”
en sån dag!
=D

Ovido - Quiz & Flashcards