Direktlänk till inlägg 5 november 2006

Te och galenskaper

Av Nina - 5 november 2006 14:09

Hej hallå dagboken!

Igår hände en otäck sak! Jag blev galen! satt och deppade en lördag kväll över att inget hände och att inga kompisar eller ens mor och far hörde av sig för att prata. Det var då jag borde ha insett att jag faktiskt kunde ringa någon själv istället för att tappa greppet totalt. satte mig ner för att plugga och tänkte att en mugg te skulle ju vara en mysig tröst i all självömkan. Sen slog en konstig tanke mig. Det skulle vara gott med mer te! Dricker ännu mer te och tänker att om man dricker riktigt mycket te så kanske det händer något spännande. Tänk om jag dör av teinförgiftnig då skulle de allt ångra att de inte hört av sig! Tvingar i mig 9 muggar (räknade tepåsarna sen) och blir lite varm och inbillar mig att jag fått lite feberyra. Sen blev jag kissnödig och då var det inte roligt längre. Så jag sket i läxorna lade mig och kunde inte sova. Läste en massa i Johanna Nilssons bok istället. När jag vaknade imorse kände jag mig rätt ynklig men jag kunde inte låta bli att skratta åt hur dum jag är! Jo då så den här dagen kommer jag alltid att minnas som dagen efter dagen som jag blev galen!

Barn prova inte detta hemma! Det är bara dumt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards