Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Nytt på listan.

Av Nina - 15 december 2011 21:29

Nu kan jag lägga till Göteborgs kostmuseum på listan över platser där jag tuppat av/tagit oplanerad powernap.

Jag var med jobbet på museet för att se på utställningen av Frida Kahlo och Diego Rivera när det blev lite för jobbigt att stå och lyssna och vips så ligger man på golvet med alla ropandes och undrandes omkring. Men om man ska se det positivt så är jag nog en av de få som fått fika i självaste utställningshallen i alla fall. Med lite fika innan för västen repade jag mig tack och lov snabbt och kunde fortsätta den helmysiga julavslutningen hemma hos chefen och med trerätters på sjöbaren. Tur i oturen att jag inte var ensam eller i någon trappa någon stans när det hände!

 
 
Jen

Jen

17 december 2011 17:03

Usch, sånt där tycker jag inte om :( Hoppas du inte gjorde illa dig!

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

17 december 2011 19:14

Nej det gick bra, det var mest pinsamt. Den väsrta gången är fortfarande när du var med. :P

 
Jen

Jen

19 december 2011 12:05

Den gången jag var med? När menar du? Alsbäck...? Pamla...? Näe, usch. Det är inget att skämta om.

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

19 december 2011 17:35

Ja just det, Alsbäck hade jag glömt bort. Tänkte mest på hur dåligt jag mådde på Palma. :/

 
Fröken

Fröken

22 december 2011 11:09

Herregud Nina, det låter ju livfarligt att vara du! :( Du får se till att kolla upp varför du svimmar så du kan förhindra det i fortsättningen. Kram på dig!

http://www.mittlivsomfroken.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards