Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Inte direkt som i Hus & Hem.

Av Nina - 8 augusti 2011 22:12

Lovade ju för ganska länge sedan att jag skulle visa bilder på vår lägenhet, men har alltid tänkt att jag måste fixa det och det...städa först och ja ni vet. Men nu har den första månadens nykära pysslade och plockande falnat och jag inser att jag nog inte kommer att komma så mycket längre. Så här kommer alltså mitt hem. Inte som i de flådiga inredningsmagasinen, men ändå... :)
  Hallen

  
Köket


 
Vardagsrummet

 

Vardagsrummet
 fån annan vinkel


 
Badrummet

   Sovrummet


 Så så bor vi nu och allra mysigast är nog ändå sovrummet och badrummet de känns lugnast och minst belamrade med prylar. Trivs bäst där. Kanske är det någon form av feng shui? Flytten har i alla fall fört med sig något bra, känner nämligen fullkomlig avsmak inför att shoppa fler värdelösa prylar som jag inte får plats med. Ingen mer loppis på ett tag alltså.

 
 
hanna

hanna

9 augusti 2011 11:06

värsta fint!!!

http://hannavafan.blogg.se

Nina

9 augusti 2011 11:11

Tack så mycket Hanna! :)

 
Jen

Jen

9 augusti 2011 17:50

Jag vill också haaa en sån laampaaa :)

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

9 augusti 2011 22:38

Vilken av dem?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards