Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Min söndag.

Av Nina - 30 januari 2011 19:58

Så är söndagen snart över och imorgon är det dags att köra igång med att jobba igen. Men idag har jag vait hemma och hälsat på hos mamma och pappa där tiden alltid går fort. Vi satt och fikade och vipps var det dags för mig att åka igen. Jag som hade tänkt åka så tidigt att jag skulle hinna med att åka skridskor också. Mest var det nog blomsteraffärens fel för att jag blev tvungen att vänta i en halvtimme innan de öppnade.


Köpte i alla fall ett knippe tulpanser till mamma som hade namnsdag och en inflyttnings/födelsedagsblomma till Therese. Det blev alltså inget åka av för när vi precis var färdigfikade så dök Therese och Micke upp på sin nyinköpta scoter och sen åkte jag och Therese hem till deras fina lägenhet. Det var länge sedan jag träffade henne och de var kul att bara få fika, bli uppdaterad om hennes liv och få spela lite super mario med hysteriska ljudeffekter.


Nu sitter jag hemma igen och känner mig nöjd över att matlådan är färdig inför morgondagen och att jag till och med har hunnit öva bokprat och planterat vårgräs till katterna. Vad ska man göra härnäst? Det står mellan mer guitar hero och att krypa till kojs med en god bok. Vad borde jag välja?

 
 
Jen

Jen

30 januari 2011 20:49

Tittade du inte på Solsidan?:)

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

31 januari 2011 19:49

Nej, attans! Det missade jag. Det var ju synd.
Men då får jag väl se det på tv4 play istället. Nått att se fram emot.

 
Ingen bild

Therese

2 februari 2011 12:35

Tack för besöket Nina! =) Det var så roligt att träffa dig.. =) Som alltid! ;) Hare så bra så får vi höras snart igen! =) Många kramar

Nina

2 februari 2011 18:43

Det gör vi! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards