Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Lördagspyssel.

Av Nina - 15 januari 2011 20:42

Äntligen helg och lite tid att ängna sig åt sånt som inte hinns med i veckorna. Denhär helgen är den första på länge som jag inte har haft något inplanerat och sovmorgonen i morses kändes välbehövlig. Ibland behöver man dedär dagarna när man inte gör någonting. Anton och jag var till Västerås för att lämna in våran skrivare som vi fått problem med. Den ville inte mata igenom papperet, vilket kanske kan ha berott på att vi kört hårsnoddar och mynt genom maskineriet. (Nej vi fösökte inte dryga ut matkassan utan tappade ut lite pengar när jag länsade min sparbössa och märkte inte förrens efteråt att en tia hamnat i pappersfacket.) Som tur var hittade jag kvittot och upptäckte att garantin varade en vecka till. Ibland har man tur!


Sen när vi kom hem igen skulle jag läsa ett tag tänkte jag, men det slutade med att jag somnade efter bara en halvtimme och sov i 2 och en halv timme. Någon som är lite trött kanske? Men det känns ganska skönt ändå. Nu har jag suttit och lyssnat på ljudbok ett tag och pysslat med min rosendecoupage-ask. Det blev verkligen så mycket lättare med min nya pensel som jag köpte från Panduro hobby. Inga bubblor och skarvar alls! Det är så avkopplande och mysigt att få pyssla lite att jag redan har börjat fundera över vad jag ska hitta på för projekt härnäst. :)


Så här långt har jag i alla fall kommit och med nya penseln gick det i rasande fart.


  

 
 
Jen

Jen

21 januari 2011 11:52

Vad roligt det ser ut att pyssla:)

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

21 januari 2011 18:10

Jo, det är ganska skoj. Du får komma hit och pröva någon gång. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards