Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Så här blev det med tapet.

Av Nina - 10 oktober 2010 16:24

Mamma och pappa var precis förbi en sväng på väg hem från Lettland för att äta fukostfika och berätta om resan. Passade så klart på att be den händige i familjen (pappa) att sätta upp mina tavellister i köket så jag kan skylta lite med mina kokböcker.  

Blev riktigt nöjd med tapeterna i köket fast jag hade väl inte riktigt tänkt mig att de skulle skruva i de stora skruvarna som satt i väggen igen. Jag tänkte inte ens tanken att jag borde dra ur dem själv. Men men. Hoppas bara att jag inte får sota för det när jag flyttar ut sen.  

Blev nöjd med vardagsrummet med fast jag var lite osäker på om det skulle bli plottrigt med möstret jag valde. Men som ni ser på bliden så syns det knappt alls. Vilket är synd för det är ganska fint ändå med slingor och blad här och där. Gör sig mer rättvisa i verkligheten. Synd bara att hantverkarna inte satte upp alla gardinfästen igen. De missade ett på mitten och jag har ingen stång som räcker över hela. :/ Men annars är jag grymt nöjd.  

 
 
Jen

Jen

11 oktober 2010 07:29

Vad snyggt med hyllorna. Vi har också köpte n sån som vi tänkte ha tavlor på, men än har vi inte bestämt vart den ska sitta och heller inte inhandlat något att ställa på den:)

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

11 oktober 2010 17:24

Tack tack,snodde idén från Nina F som hade det så i sin lägenhet. Jag tyckte det var smart. Undra hur det går för dem och om de har börjat flytta till huset nu... spännande!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards