Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Händelselös söndag.

Av Nina - 3 oktober 2010 20:04

Idag har det inte hänt mycket. Fast det har varit ganska skönt ändå. Jag har inte varit utanför dörren till lägenheten idag. Har tillbringat dagen med att fika på kaffe och en äcklig kaka som jag inte kommer att köpa mer. Dens såg godare ut än var den var. Har bläddrat i min inredningstidning. Suttit vid datorn och funderat fram och till baka över vad jag vill ha för soffa och i vilken färg.


Jag har klappat katten och övat till mitt bokprat imorgon. Jag har hostat en hel del, duchat och försökt ta en ny profil bild till facebook a la Carola med hårtorken som vindmaskin. Mycket seriöst.


  


Ringde och bråkade lite med Anton om vad vi firade för årsdag iår. Noll står mot fyra, fy vad han retas men det verkar ligga i den killens natur. Nu håller jag på att laga mat och poppar samtidgt med min tekno-lista på spotify. Börjar dock tröttna lite. Är det någon som har något bra tekno-tips? Mat ska det bli i viket fall och det ska bli gott. Sen blir det nog en övningsomgång till sedan tv eller kanske läsa innan sängen.


Intresseklubben antecknar.

 
 
Ingen bild

Love

3 oktober 2010 22:14

Snygg hårfärg!

Nina

4 oktober 2010 21:56

Tack tack. Kanske är dags att färga det igen snart. Jag jobbar på hårt här i heby för att vara alla elevers lilla sagotroll. ;)

 
Jen

Jen

4 oktober 2010 09:28

haha, tacka mig för att det är 4 år nu ;P Snygg du är i håret, jag har blivit sugen på att tona mitt också. det var längesen nu.

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

4 oktober 2010 21:53

Ja, tack du det var ju tur att du lyckades på andra försöket för den första gången gick det ju inte så bra. :P

 
Jen

Jen

5 oktober 2010 09:34

Det var väl tur att jag ställde till det första gången, fast iofs, du hade fått åka runt på massa turnér omjag inte klantat mig ;P hahaha.

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

5 oktober 2010 19:30

Ja nu när jag tänker efter så var det nog tur ändå. Tror nog inte att det hårda tournelivet hade passat mig. :P Blev nog hundra gånger bättre som det blev ändå. Tack och bock! :D

 
hanna

hanna

9 oktober 2010 16:35

vilken fin bild!
och jättefin i håret också. snyggt!
:)

http://hannavafan.blogg.se

Nina

9 oktober 2010 17:31

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards