Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Nya bilder från lägenheten.

Av Nina - 21 augusti 2010 12:50

Här kommer lite nya bilder från lägenheten. Det blev stor skillnad bara med alla möbler på plats men jag känner mig ju fortfarande långt ifrån klar. Om man nu någonsin kommer kunna säga att man är klar?

Här kommer de i alla fall.

              

 
 
Vicke

Vicke

21 augusti 2010 12:58

fint blir det

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

Nina

21 augusti 2010 18:40

Tack!

 
Ingen bild

Frida

21 augusti 2010 15:02

Det tar sig ju :) Och fortsätter du med dina loppisar så kommer snart stället att vara fyllt till bredden!

Nu har jag bara en vecka kvar..o två dagar...till jag lämnar Skövde. Ska bli skönt. Kommer att ta lite bilder på min lägenhet med sen o skicka till dig.

Ha en fin helg!
Kram kram

Nina

21 augusti 2010 18:46

Jo, det är klart bättre ändå. Nu inväntar jag nästa storlöning... sen så!
Hur gick det fick du lägenheten? Har du kanske redan berättat men minnet är kort. Som du kanske har märkt. :P Inväntar bilderna med spänning. :) Hur blir det med Aslan då? Ska han bli en 08 nu eller har han tagit sig samman. Här verkar det inte en som att det går att lura till sig ens ett litet besök. tråkigt! :/

 
Jenny

Jenny

21 augusti 2010 20:31

Vad mysigt du har fått det Nina. Jag är så himla imponerad av ditt sängöverkast! Däremot såg jag att du har en mini-tv. Jag säljer min 21" silverfärgade samsung för 350SEK, går väl att pruta ner till ett kompispris;)

http://jennyfilipsson.blogg.se

Nina

21 augusti 2010 23:50

Tack och bock! :) 21" säger mig inte så mycket tyvärr. Tror den jag har är 20... så det är inte så stor skillnad. Anton och jag hade en 32", ska nog satsa på det bara jag hittar någon som kan hjälpa mig att bära. Men gulligt att du tänker på din gamla vapendragare!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards