Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Bilder från en ganska tom lägenhet.

Av Nina - 10 augusti 2010 17:56

Så var jag på plats i lägenheten i Sala. Kommer några bilder på hur det ser ut nu, så att jag kan minnas det sen när jag möblerat och fixat allt i ordning. Före/Efter-bilder precis som på tv och i inredningsmagazinen.

En ganska tom och tråkig balkong.  

Min tillfälliga sovplats i det annars ganska kala rummet.  

  Vardagsrummet är inte dåligt stort. Dock lägre i tak än jag är van.   Hallen.   Köket.

Lyckades trots en viss brist på skärbrädor laga mig en god sallad till tröst. Blev dessutom helt salig av att ha upptäckt felix dressing på soltorkade tomater. Gott!  

 
 
zaida

zaida

10 augusti 2010 18:07

mysig lägenhet ;)

http://zaida.devote.se

 
Jenny

Jenny

11 augusti 2010 21:01

Det där kommer bli bra Nina, men glömde du inte ett rum..? En trea ju:)
Du glömde ju nämna mig ju, jag lägger ju ut före- och efterbilder juöö:)
Guud, vad salladen ser god ut, å dressingen lät god den med:) Nu är jag hungrig och vis ka snart äta här hemma:)

http://jennyfilipsson.blogg.se

 
Nina

Nina

11 augusti 2010 22:22

Tack för komplimangen zaida. Kul att du tog dig tid att kommentera!

Jenny, du är en observant kvinna! Jag tog inte med det tredje rummet för att det är helt tomt ännu och jätte tråkigt med grå tapeter. Det blir förbättringar hela tiden. Idag har jag varit på IKEA och köpt galjar till min no-walkincloset. :P Sen hittade jag ett litet trädgårdsbord på Bauhaus så nu behöver jag inte ens äta på golvet längre. Sen kommer ju mamma och pappa med mina saker om två dagar. Det kommer att göra stor skillnad! :)

http://nian.bloggagratis.se

 
MoaPoa

MoaPoa

13 augusti 2010 18:12

Väntar spänt på Efter-bilderna! Vilken stor och rymlig lägenhet, det blir nog bra det här Nina! Håller tummarna! Kramar

http://www.mittlivsommoapoa.blogspot.com

Nina

15 augusti 2010 21:10

Jag håller som värst på att ordna och fixa med allt nu. Kommer lägga upp nya bilder snart. Jag lovar! Kram

 
Ingen bild

Frida

20 augusti 2010 09:33

väntar med spänning på resultatet! Lite väl spartanskt just nu ;)

Nina

20 augusti 2010 21:39

Åh, jah får fota imorgon så att du får se då. Men det har kanske inte hänt SÅ mycket ändå. Har inte hängt några tavlor och känner mig inte alls färdig än. Men det är ju förstås trevligare med möbler. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards