Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Mer roligt som hänt i veckan.

Av Nina - 28 februari 2010 22:23

Igår var jag och Anton på stan och fönstershoppade. Vi fick låna bilen av hans föräldrar och passade på att kolla priser på ett playstation3. Sen var vi inne på chili ochså och kollade på möbler och annat krimskrams alltid trevligt att drömma lite om hur fint man skulle kunna had det. Sen var vi på djurmagzinet också och tittade tänkte att katterna kanske skulle gilla ett nytt klätterträd. Vi kom dock fram till att de allra flesta var byggda för något mindre katter än Fuffen så det bidde ingen affär utöver den ordinarie tiokilossäcken med torrfoder. Det var nog tur ändå såhär i efterhand. De har varit lite understimulerade och gnälliga ett tag, men problemet ligger nog snarare i att vi leker för lite med dem så där får det bli skärpning.

På kvällen åkte vi sedan åck åt mat hos Antons föräldrar. Antons syster, svåger och dotter var där med och Hansi fick också följa med och hälsa på. Var bara Nillan som har lite svårt för rödhåriga katter i allmänhet som föredrog att stanna hemma. Var så roligt för Hansi gömde sig under ett papper och lilla Livia, som lärt sig gå nu, satt och pekade och skulle visa os alla var katten hade gömt sig. Baaa baaa! tyckte hon och pekade. Anslutade kvällen med att se lite på OS och svergie fick medalj igen i någon typ av utförsåkning (slalom? har inte sån stor koll alls om jag ska vara ärlig) så det var ju kul.

Idag har jag mest pysslat med att städa, diska, laga mat, tvätta och suttit framför datorn tycker jag och dagen har gått så fort. Men vi hann i alla fall åka tillbaka till Mediamarkt för att handla lite. Jag köpte ett guitar herospel med gitar och allt. Nu väntar vi bara på att vårt PS3, som vi beställde på nätet sen, ska dyka upp med posten. (1-3 dagar kvar) Sen ska jag rocka loss ordentligt. Förhopningsvis ska jag kunna öva så att jag blir bättre än när jag testade hos Thomas och knappt klarade av att spela bas på den alldra mesenklaste nivån.

Whoho! Let's rock!    


 
 
Jenny

Jenny

2 mars 2010 06:43

Vi är nog lika bra på att rocka du och jag. Jag kom aldrig till när de började sjunga i en bra Kent-låt som fanns med.
Vi har också pratat om att köpa något liknande, ps3 eller wii. Vart på nätet hittade ni ert?

http://jennyfilipsson.blogg.se

 
Nina.

Nina.

2 mars 2010 16:09

Vi köpte vårt på Elgigantens nätshopp (billigast där), fick den idag och precis i skrivande stund så la den av så jag vet inte om det är något att rekomendera. :P Usch jag har varit sjuk idag så jag har liksom inte riktigt kunnat fira att vi har fått det som jag tänkt. Så nu ligger jag vid datorn och mår illa istället. Hatar att må dåligt, men jag får väl trösta mig med guitar hero när jag spytt klart. Allt bra med er?
Kram/Nina

http://nian.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

5 mars 2010 17:21

Mår du illa? Du vet vad det kan betyda ;)

http://jennyfilipsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards