Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Shoppingrunda.

Av Nina - 25 augusti 2009 20:45

Idag har jag varit på en ordentilg shoppingrunda. Har köpt både jeans två toppar en tjocktröja och ett par stövletter. Det är banne mig inte dåligt för att vara jag. Ibland har jag mina bra shoppingdagar. Är så roligt att handla skor nu när jag har hittat skokanonen som faktiskt har damskor i storlek 42. Det är en stor revolution, åt minstonne för min tidigare så tomma skohylla. Jag gillar det! Alltid trevligt att ha lite nya kläder till skolstarten. En sak som är förvirrande dock är att jag inte passar så bra i mina "vanliga" färger nu när jag är rödhårig. Konstaterade i provhytten att alla plagg jag tagit med första gången inte passade så bra som jag tänkt. Men man vänjer sig väl. Väntar faktiskt nästan på att färgen ska gå ur och att håret skall växa. Besöket hos frisören var ett av mina sämre infall. Men hår växer ju ut så det är väl inget att hänga läpp för.

 
 
Lina

Lina

26 augusti 2009 19:41

Vad har du gjort med håret? Jag vill se en bild! =) Kram

http://icy.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

26 augusti 2009 21:42

Det håller jag med, tänker på när jag var ner eoch hälsade på dig och på hur mycket extra jag hade med mig när jag skulle åka hem:)

http://jennyfilipsson.blogg.se

 
Nina.

Nina.

27 augusti 2009 11:31

Lina jag lägger upp en bild på håret under dagen om jag bara lyckas ta en som blir någorlunda bra.
Jenny du borde komma hit igen så att jag får en heldags shopping med kaffe latte igen. Dock ett bättre fik denna gång. :P Det var en trevlig helg!

http://nian.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

27 augusti 2009 17:04

jag trodde inte du shoppade kläder ;)
hoppas vi ses snart igen, så får vi göra någonting allihopa.
kramar/Hannan

http://hannavafan.blogg.se

 
Nina.

Nina.

27 augusti 2009 23:52

Ha ha, nej jag vet att jag sa det Hanna. Köper som sagt mycket hellre prylar än kläder, men ibland kommer liksom inspirationen så då är det väl lika bra att shoppa på. ;)

Ja det vore verkligen kul att ses allihopa och hitta på något igen, kanske dricka bajsdricka/bål och sova över i lekstugan.:)Vi får försöka fixa en dejt om vi lyckas lura hem Linda från Väddö någon gång också.

http://nian.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards