Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Lägesrapport

Av Nina - 8 december 2008 13:33

Så börjar det att närma sig jul och jag har massor av saker att göra. Eller nej inte massa saker utan mest skoljobb. Jag har verkligen blivit trött på pluggandet men eftersom att jag är fröken duktig som inte kan göra något halvdant så sitter jag med skolarbetet hela dagarna och hinner inte med mycket annat än det och jobbet på biblioteket. Så jag har kommit fram till att det inte är särskillt bra med mig. Jag mår skit så fort jag försöker vara ledig. 

Det händer rätt ofta att folk påpekar att jag inte har någon koll på saker och ting och visst det är sant för jag är fröken duktig som bara ängnar mig åt studier och som inte har tid att leva livet. Ibland blir jag så fruktansvärt trött på mig själv och att jag är på dethär viset men jag kan bara inte koppla bort och göra annat. Sen kan man se det från ett annat synsätt om jag nu skulle börja se på massa film, spela massa datorspel, vara ute på fester varje kväll så skulle jag ändå bara se det som att jag gjorde det i "utbildningssyfte". Jag skulle inte njuta av det. Mina enda nöjen här i livet är att äta och sova hur illa är inte det. Nu får faktiskt fröken duktig skärpa sig och vara lite mer oduktig. För övrigt när det gäller Skövde... Jag vet inte skulle hellre ha en blandning Skorlänge eller Skorås. Jag vet inte börjar tveka är det rätt att jag är här? Känner mig väldigt ensam här det är det enda jag vet. Det ska bli väldigt skönt med jullov hemma i alla fall, och med Boråsbesök nästa helg. Jag behöver umgås och skratta!

 
 
Carsan

Carsan

21 december 2008 08:33

Ohh Ninan jag tycker fortfarande att tåget var dumt för jag och Petro hade behövt babbla och skratta med dig med!!Nedräkning till 23 jan..

http://www.crazycarsan.glogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards