Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Triumf

Av Nina - 25 oktober 2008 10:40

Har utfört ett litet socialt experiment i hemmamiljö.

Det går ut på att jag har sparat ett berg av disk för att se var gränsen går för A. Diskbänken är nu helt full och jag var duktig och lagade mat i tre kärl plus bakning igår. Till min förväning så tog det dock inte så lång tid som jag trott för honom att ta sig an uppgiften. Antar att han är ok när det gäller fördelningen av hushållsarbete ändå. En eloge till honom och en triumf för mig. Så går det när man vägrar hjälpa mig med tvätten. En annan sak som vore en triumf var om jag kunde klara att få över 70% rätt på det där kabelprovet och få ett diplom utskrivet som bevis från cisco. Det vore inte helt dumt. Det är nog bäst att jag fortsätter med mitt pluggande om jag ska lyckas nå det målet. Men som sagt A diskar och jag latar mig. :P

 
 
MoaPoa

MoaPoa

25 oktober 2008 15:43

Äntligen bloggar du igen, och jag har som vanligt bytt blogg haha! Allt bra i Skövde, förutom allt pluggande? Vi får ses när du kommer till Dalarna igen, kram!

http://www.livetsommoapoa,blogspot.com

 
MoaPoa

MoaPoa

26 oktober 2008 11:24

Haha, det brukar vara så att man bloggar och gör allt annat när man har tusen andra (viktigare) saker att göra. Ja, MQ-kvällen blev superlyckad och köpte en tröja, men ingen hösttröja för det har jag redan köpt hehe. Ha de super!

http://www.livetsommoapoa.blogspot.com

 
Lina

Lina

29 oktober 2008 13:26

Hej! Kul att se att du uppdaterar din blogg! Kablar och annat elände lär man sig så småningom, snart är du bättre än mig på datorer!

http://icy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Therese

30 oktober 2008 21:28

Haha! =D det är rätta takter Nina, så ska dom tas!!! *tummen upp* =D Va kul att läsa din blogg igen! love it.. jag håller på o skriva mitt första PM just nu, skit svårt! =/ vi hade idag och imorn på oss.. går sådär.. är väl på sluttampen, men nu har jag fastnat! usch.. skit krångel! nej håller med, omtenta va/är ingen höjdare! (tänket på förra inlägget) =/ men vi får höras! =) hare jättebra! hälsa slave.. jag menar Anton ;P kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards