Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Ännu en tårdag.

Av Nina - 23 januari 2008 19:26

Nej nu är jag riktigt matt på allt!

Vill bara ge upp allting och bli totalt apatisk. Har väntat hela veckan på att han ska höra av sig om helgen och sen visar det sig att han/jag missförstått hela grejen så nu blir det inget med det. För övrigt känner jag att det bara är för mycket av allt igen. Nytt examensarbete att skriva och planera, extrakursen i marknadsföring, beräkning jag gjort av alkohol till vår pub som inte behövs längre villket är snopet men iofs skönt, pubgruppsmötena där jag bara sitter med utan att fatta ett dyft och utan att vara det minsta nyttig. Sen kommer det en flexväst med posten från syrran visserligen väl menat men ändå en påminnelse om min krock och en trasig cykel som aldrig mer kommer att bli lagad. Allt detta hade väl tett sig som en bagatell bara jag hade haft ett liv i övrigt, men nu är det ju så att jag inte har tid med det. På fredag blir det väl dock till att sitta på kårpuben och vara sorglig i ett hörn medan de andra partar loss. Ska ringa honom snart, så kanske det känns bättre.

/skrivet av en snorig blöt Nina på ett blött bord

 
 
Ingen bild

Yäcc

23 januari 2008 20:33

Va? Behövs den inte? Vad hände?
Oavsett uppskattar jag ditt och Cs arbete jättemycket!!! Jag är så tacksam för att ni gjorde det! Jag pallade inte och... ja, tack helt enkelt!! Kram!

 
Ingen bild

Love

24 januari 2008 10:48

Men gumman... Du ska se att allt löser sig och att det snart känns bättre. Kommer inte vara så här mycket hela tiden. *kram*

 
MoaPoa

MoaPoa

24 januari 2008 13:51

Nian! hur är det egentligen? Det låter som du behöver muntras upp, slå en pling om du behöver prata vet ja'! Kram på dig så länge

http://www.boreshit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards