Direktlänk till inlägg 18 januari 2007

Morgon depp

Av Nina - 18 januari 2007 14:24

Så var det morgon igen. Jag vaknade i morse och var arg. Jag hade drömt om familjen i frankrike. De hade kommit hit och förstört allt, var otacksamma och klagade över att allt här var omordernt och fånigt. Inte ville föräldrarna låta mig ta med barnen och göra saker heller de var extremt överbeskyddande. Sen försökte de få mig att bli osams med Juila genom att säga att hon minsann fick dubbelt så mycket pengar som jag. Jag var så arg när jag vaknade att jag flög upp ur sängen när klockan ringde. Jobbigt jag tänker ofta på familljen och jag kan inte riktigt släppa den, måste ha varit ett traumatiskt år. :P Min teori är att jag är så uttråkad här nu att jag måste skapa mig lite problem att grubbla över. Anton ska inte vara här i helgen och på fredag är det superhjältepub. Vet att jag borde gå men jag känner inte för att gå själv. De andra ska säkert jobba och vem ska jag prata med? Jag borde skaffa mig lite kompisar här! Det skulle vara så skönt att bli liten igen och bygga kojor i skogen och tycka att saker var jätte spännande jämt! Nu behövs det lixom så mycket för att man ska bli glad. Det är inte lätt att tänka. Får väl begrava mig i arbete som jag brukar göra så att jag inte hinner tänka, det borde fungera ett tag till. Men jag måste göra något riktigt roligt snart annars dör jag. Ursch vad bortskämmd jag är! Nej nu ska jag äta frukost och sen ringa banken och se om jag har fått några pengar.

Hej Hej!

*vinkar*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 18 mars 2015 20:02


Idag har jag varit kompledig för att jag jobbade i lördags. Just idag kändes det som en skänk från ovan. Har varit rätt trött och nere de sista dagarna men idag fick jag sova ut. Fick fixat massa hemma också diskat städat och handlat så jag ska slipp...

Av Nina - 21 oktober 2014 20:59

Var ett tag sen jag skrev här igen. Jobbar ju en massa så jag har inte så mycket kul att skriva om mitt privat liv. Förra helgen hade jag ju tack och lov finbesök av mina gamla kompisar från Högskolan så det var väldigt trevligt! Och helgen dessförin...

Av Nina - 24 september 2014 07:54

Igår var jag med i lokalradion och gav boktips. :) Det var första gången men fler kommer det bli eftersom vi fuskat lite och spelat in i förskott. Varje tisdag framöver kan man lyssna på mina och mina jobbarkompisars boktips på radio floda vid 9.30 e...

Av Nina - 28 juli 2014 08:22

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Av Nina - 28 juli 2014 07:52

Idag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Lyckades ju sysselsätta mig hela semestern, men nu ska det bli trevligt med lite rutiner igen. Kul att få öppna upp efter sommaren och se om våra besökare saknat oss i år med. Första dagen brukar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards